Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.
Жиль Відаль, директор з дизайну Renault
"Ромб – це одна з найвідоміших форм як в нашому світі, так і у світі автомобілів. Він являє собою просту геометричну фігуру, яка зображує сильний, вольовий характер. Завдання полягало в тому, щоб оновити цю форму, надавши їй нове, сучасне значення, з яким наш бренд рухатиметься в майбутнє».
За свою історію Renault кілька разів змінювала свій фірмовий стиль. Проте одна річ завжди залишалася незмінною з 1925 року - миттєво впізнаваний логотип у формі ромба, що став символом бренду.
Ця геометрична фігура привернула увагу Луї Рено завдяки своїм кутам, які відповідали формам капотів того часу. З тих пір дизайн логотипа Renault змінювався не менше восьми разів! Навіть дев'ять, якщо рахувати останню версію. Це показник того, наскільки бренд прагне тримати хвилю.
«Вперше він був втілений в Прототипі Renault 5. Ми поставилися до цього, як до дуже важливого експерименту. Велику роль при прийнятті рішення про впровадження нового логотипу зіграли піднесення і дуже позитивні відгуки, які ми отримали», – каже Жиль Відаль.
Культовий ромб
Жиль Відаль вважає, що ця універсальна геометрична форма ромба уособлює суть Renault. «Ми переосмислили його, зберігши культову форму, але зробили простішим і змістовнішим. Це непідвладна часу емблема без надмірних акцентів і фарб, але з сучасними лініями, що є невід'ємною частиною історії нашого візуального стилю», - пояснює він.
Компанія Renault вже використовувала подібні лінії для дизайну свого логотипу в 1946, 1959 і 1972 роках. Але Жиль Відаль, який не женеться за модою, пояснює, що «лінія – це символ розповіді, історії, симбіозу, циклу, шляху між двома переплетеними ромбами, що створює оптичний ефект взаємодоповнюваності та безперервного руху». Примітна не тільки форма, але і надзвичайно виразний сам символ.
Лаконічний, без підпису або типографії, новий логотип був розроблений, аби весь час бути в русі. Плоска форма полегшує анімацію логотипа, наприклад, на відео або в цифрових медіа, а також на автомобілях для їх презентації.
Поступово новий дизайн логотипа перейде на всі автомобілі Renault. «До 2024 року новий логотип стане невід'ємним атрибутом всього модельного ряду Renault» - підсумовує Жиль Відаль.