Нова організація запровадить цей план: функції, на чолі яких стоїть інженерне забезпечення, несуть відповідальність за конкурентоспроможність, витрати і час випуску продуктів на ринок. Повноцінні, зрозумілі і диференційовані бренди керують своєю прибутковістю.
Відповідно до нової організації, орієнтованої на прибутковість, компанія більше не буде оцінювати свої результати за часткою ринку і продажам, тепер фокус буде на рентабельності, генеруванні грошових коштів та ефективності інвестицій.
Група ставить перед собою нові фінансові цілі:
План «Ренолюція» забезпечить стійку прибутковість Групи при дотриманні зобов'язань з нульового викиду CO2 в Європі до 2050 року.
генеральний директор групи Renault
Лука де Мео
«Ренолюція передбачає переведення пріоритетів всієї компанії з обсягів на прибутковість. Це більше, ніж переорієнтація, це глибока трансформація нашої бізнес-моделі. Ми заклали міцний, здоровий фундамент для нашої роботи. Ми оптимізували операції, починаючи з проектування, при необхідності коригуючи обсяги і перерозподіляючи ресурси на перспективні продукти і технології. Покращена ефективність стане запорукою успіху нашої майбутньої продуктової лінійки: технологічною, електрифікованою і конкурентоспроможною. І це буде зміцнювати силу наших брендів, у кожного з яких є свої чітко диференційовані території і кожен з яких відповідає за прибутковість і задоволеність своїх клієнтів. Ми перейдемо від автомобільної компанії, що працює з технологіями, до технологічної компанії, що працює з автомобілями, яка до 2030 року буде отримувати не менше 20% своїх доходів від надання послуг, пов'язаних з даними і енергією. Ми будемо неухильно досягати цього, спираючись на активи нашої компанії, на професіоналізм і відданість наших співробітників. Ренолюція - це внутрішній стратегічний план, який ми будемо реалізовувати так само, як і створювали: колективно».
Всі ці зусилля підвищать стійкість Групи і знизять її точку самоокупності на 30% до 2023 року.
Нові підходи, орієнтовані на прибуток, і масштабний план з виведення нових продуктів сприятимуть поліпшенню політики ціноутворення і продуктової лінійки
Renault, La nouvelle Vague (нова хвиля)
Бренд буде спиратися на потужні активи:
Dacia залишиться Dacia з властивим їй легким характером, а LADA продовжить пропонувати доступні продукти, засновані на перевірених технологіях, орієнтовані на розумних покупців, при цьому пробиваючи «скляну стелю» C-сегмента.
Alpine
Alpine об'єднає автомобілі Alpine, Renault Sport Cars і Renault Sport Racing в повноцінне, нове «розумне» підприємство, яке спеціалізується на розробці ексклюзивних і інноваційних спортивних автомобілів.
Mobilize, більше, ніж автомобілі
Mobilize дозволить групі Renault швидше перейти в новий світ мобільності, пропонуючи рішення і послуги іншим брендам і зовнішнім партнерам.
Цей план буде представлений представницьким органам працівників відповідно до застосовних правилами.