Подвійні очки для команди BWT Alpine F1 після сильного недільного виступу в Сан-Паулу

Команда BWT Alpine F1 здобула сім очок на сьогоднішньому Гран Прі Сан-Паулу, коли П'єр Гаслі піднявся з п'ятнадцятої позиції на решітці на сьому, а Естебан Окон - з чотирнадцятої на десяту в результаті сильних недільних зусиль команди на трасі в Інтерлагос.

Суперечливий результат  в Остіні: П'єр стає восьмим, а Естебан вибуває з Гран-прі США

Гран-прі Сан-Паулу

Перегони були зупинені червоними прапорами після інциденту з кількома автомобілями на першому колі, але і Естебан, і П'єр добре відреагували, щоб прокласти собі шлях крізь хаос і виграти кілька місць. На рестарті П'єр відіграв два місця і піднявся на дев'яте місце, а Естебан - на десяте.

З цього моменту стратегія відіграла вирішальну роль в перегонах на 71 колі: Естебан використовував план з трьома зупинками Soft-Medium-Soft-Soft, а П'єр - стратегію з двома зупинками Soft-Medium-Soft; обидва гонщики закінчили перегони на нових шинах Soft. На 49-му колі П'єр мав перевагу в шинах над Естебаном, оскільки Естебан пропустив П'єра, намагаючись наздогнати Льюїса Гамільтона, який їхав попереду. І, крім того, що П'єр проїхав найшвидше коло в перегонах на той момент, він зміг наздогнати семиразового чемпіона світу перед плавним входом в 1-й поворот і посісти восьме місце, а згодом став сьомим, коли всі машини завершили піт-стопи. Естебан здійснив свою останню зупинку кількома колами пізніше, прагнучи закрити інший Mercedes Джорджа Рассела задля отримання останнього очка. Британець зійшов на 59-му колі, що дозволило Естебану без проблем піднятися на десяте місце.

Після напружених потрійних перегонів команда з нетерпінням чекає на Гран-прі Лас-Вегасу, яке відбудеться через два тижні.

Перегони

Естебан стартував з 14-го місця на Used Soft (L2, перехід на Used Soft під червоним прапором, L14 піт-стоп на New Medium, L31 на Used Soft, 53 коло на New Soft). Найшвидше коло: 1:14.206

П'єр стартував з 15-го місця на Used Soft (L2 заміна на Used Soft під червоним прапором, L26 піт-стоп на New Medium, 48-е коло на New Soft). Найшвидше коло: 1:14.521

Естебан Окон, стартував на 14-му місці, фінішував на 10-му

"Сьогодні ми отримали невелику винагороду - одне очко після складних перегонів. Ми чудово стартували, завоювали кілька позицій, а також уникнули хаосу попереду. На жаль, ми дуже швидко побачили, що у нас дуже велика деградація по всій дистанції, і нам довелося піти на три зупинки. Ми планували це, оскільки вчора побачили деякі ознаки того, що це може бути фактором, тож це те, що ми будемо оцінювати в майбутньому. Тим не менш, хороший день для команди в офісі, обидва автомобілі в очках і хороший крок після вчорашнього виступу в спринтерських перегонах. Тепер наша увага зосереджена на Лас-Вегасі, передостанніх перегонах сезону, які обіцяють бути видовищними, і ми сподіваємося досягти ще одного високого результату".

П'єр Гаслі, стартував на 15-му місці, фінішував на 7-му

"Я дуже задоволений сьогоднішніми перегонами і можу сказати, що це був один з наших найкращих виступів у сезоні. Це були дуже складні перегони з численними сходами і піт-стопами, але вся команда сьогодні відмінно попрацювала, приймаючи правильні рішення і добре виконуючи зупинки. Для команди сьоме і десяте місце - це, безумовно, сильний результат, особливо після старту з кінця решітки. Ми змагалися з Карлосом [Сайнсом] і двома Mercedes протягом всього часу, так що це, безумовно, хороший крок вперед у порівнянні з вчорашнім днем. Далі нас чекає Лас-Вегас, який, без сумніву, стане чудовим досвідом. Я з нетерпінням чекаю на нього, як і завжди чекаю нових перегонів, і від нас залежить, чи вийдемо ми на ці перегони максимально підготовленими і чи викладемося на повну на трасі".

Бруно Фамін, в.о. керівника команди

"Сьогодні ми дуже добре попрацювали в команді, і нам вдалося значно покращити наші результати у порівнянні з вчорашнім спринтом і конвертувати наші складні позиції на сітці в очки для обох болідів. Це були непрості перегони, як для команди з її стратегічними викликами і піт-стопами, так і для пілотів, які повинні були розумно прокладати свій шлях через хаос на старті. Зрештою, це сім сильних позицій для команди, що є гарним способом завершити цей потрійний хедлайнер. В останніх двох перегонах сезону нам потрібно не висовуватися, знайти способи бути швидшими зі старту уїк-енду, щоб у неділю зайняти кращу позицію на сітці. Я був вражений згуртованістю і командною роботою всіх учасників, і тепер ми з нетерпінням чекаємо передостанніх перегонів у Лас-Вегасі в сезоні 2023 року".