Протягом останніх двох років Renault бере участь у програмі продакт-плейсменту в кінотеатрах, VOD-платформах та на телебаченні.
У новому серіалі Netflix "Тіла" з'явився концепт-кар Scénic Vision, а також електромобіль Mégane E-Tech.
Scénic Vision з'явився у новому серіалі Netflix "Тіла”
Усі вісім епізодів "Тіл" - британського лімітованого серіалу, заснованого на графічному романі Сі Спенсера - доступні для перегляду на Netflix з 19 жовтня, що вже забезпечило цьому шоу місце у списку "топ-10 серіалів у 72 країнах на Netflix".
Занурюючись у сьогодення за допомогою електромобіля Mégane E-Tech та спрямовуючись у майбутнє за допомогою Scénic Vision, Renault супроводжує розслідування детективів у районі Вайтчепел, у східному Лондоні.
Стефан Барбат, директор з маркетингу Renault Partnerships
Протягом останніх двох років Renault реалізує амбітну програму продакт-плейсменту, що демонструє новий модельний ряд бренду. Наші автомобілі з'явилися в кількох фільмах Netflix, таких як "Втрачена куля" та "Люпен".
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Renaulution" Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.