Тенденції, що надихають Renault Group

Renault Group завжди прагнула вчасно розпізнавати зміни в суспільстві і враховувати їх у своїй діяльності. На тлі стрімких і радикальних перетворень у нашому світі як ніколи важливо відчувати основні тенденції, щоб як і раніше успішно розвивати інновації і розробляти продукти та послуги майбутнього. Ця захоплююча місія покладена на плечі Департаменту клієнтської аналітики. Ерік, менеджер з питань тенденцій, представляє свій аналіз ключових громадських факторів, які впливають на автомобільну галузь і концепцію мобільності в цілому.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.

Тенденції, що надихають Renault Group

Упродовж усієї своєї історії Renault виводила на ринок культові автомобілі, які ставали легендами автопрому. І це не випадковість. Renault 5, Twingo, Espace, Scenic, оновлений ZOE - усі вони відображають здатність бренду визначати нові стандарти в галузі і задовольняти запити та очікування споживачів. Все це було би неможливо досягти без допомоги Департаменту клієнтської аналітики.

«Наше суспільство переживає глибоку кризу. І ми повинні зрозуміти потреби клієнтів на найближчі роки, щоб наші бренди - Renault, Dacia, Lada, Alpine і Mobilize - окремо і загальними зусиллями могли успішно розробляти рішення мобільності майбутнього» - Ерік, менеджер з питань тенденцій в Департаменті клієнтської аналітики Renault Group.

Аналіз змін в суспільстві

Аналіз змін в суспільстві

«Департамент клієнтської аналітики фіксує та аналізує зміни в суспільстві і швидко реагує на споживчі запити, представляючи, як наслідок, адаптовані продукти і послуги по всьому світу» - Ален Клапіш, віце-президент зі споживчої та ринкової аналітики Renault Group.

Ерік відмічає: «Результати наших соціологічних досліджень однозначні: у світі відбуваються масштабні, стрімкі і безповоротні зміни». Діджиталізація життя, яка розширює можливості спілкування, але веде до атрофії мислення, екологічні загрози і проблеми, фрагментація суспільства, вразливість і невизначеність, зростаюча урбанізація, конкурентний склад розуму, індивідуалізація, гіперспоживання, тощо.

Під таким тиском люди втрачають орієнтири. Їм доводиться самостійно вирішувати такі завдання, як криза ідентичності і втрата сенсу існування.

Людям треба повернути контроль над своїм життям, яке як і раніше знаходиться в "розібраному" стані через пандемію, знову набути сенсу в тому, що вони роблять і як споживають, а також навчитися по-новому спілкуватися один з одним. Людям треба знову набути довіри.

«На тлі цих змін, прагнень і страхів ми бачимо появу або поширення нових потреб, бажань і очікувань», — пояснює Ерік.

НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В СПОЖИВАННІ

«Ми визначили п'ять ключових глобальних тенденцій, що визначають споживчу поведінку. Вони задають орієнтири при розробці автомобілів, послуг і рішень мобільності».

Автентичність

Споживачі все більше цінують людяний підхід і чесну розмову. Саме це допомагає привернути їх до бренду і завоювати їх довіру. У 2020 році 48% людей купували продукти і послуги тільки у брендів, яким вони довіряють, - це на 11 пп більше в порівнянні з показником шестирічної давності. Ерік відмічає: "Це означає, що компанії мають діяти прозоро і виконувати свої обіцянки". Люди хочуть, щоб бізнес навчився емпатії та етичної поведінки. У відповідь на це 59% споживачів готові витрачати більше. А 78% покупців вірять, що компанії можуть отримувати прибуток і при цьому підтримувати благородні цілі.

Стійке благополуччя

Споживчі звички змінюються у бік стійкого благополуччя. Люди прагнуть до персонального успіху і отримують задоволення від споживання, якщо воно робить мінімальну шкоду для довкілля. Кожна друга людина стверджує, що спеціально шукає продукти і послуги, які приносять задоволення і при цьому можуть вважатися екологічними. Приблизно таке ж число, 46% людей по всьому світу, відчувають провину, якщо їх дії завдають шкоди природі. У результаті 60% європейських клієнтів хочуть, щоб виробники докладали зусиль для захисту планети. "Тому компанії мають бути зацікавлені в розвитку типів споживання, які безпосередньо пов'язані з екологічними продуктами, такими як Renault ZOE. Вони поєднують в собі відсутність шкоди для довкілля, раціональне використання ресурсів, а також розвиток методів економіки замкнутого циклу. Renault Group активно займається цими завданнями вже багато років".

Активна життєва позиція

Пошук сенсу і прагнення дати свій внесок в створення кращого майбутнього відображають ще одну глобальну споживчу тенденцію - бажання брати участь в житті суспільства. Її випробовують 42% людей. Ерік підкреслює: «Споживач і громадянин перестали бути двома різними сутностями». Тому компанії повинні за допомогою своїх ресурсів боротися за підвищення соціальної справедливості, у тому числі за рахунок розвитку соціальних ініціатив у своїй організації та адаптації бізнесу до таких потреб. Це передбачає підтримку громадського прогресу, боротьбу з дискримінацією і розвиток стосунків і партнерств, які можуть змінити світ на краще. «І тут для Renault Group немає нічого нового. Соціальний прогрес лежить в основі нашого ДНК».

Самовдосконалення

Самовдосконалення

У міру фрагментації нашого суспільства виникає універсальна потреба в ідентичності. А вона, у свою чергу, трансформується в споживчі бажання, які відбивають цінності індивідуумів і співтовариств. Тому 42% споживачів заявляють, що купують тільки ті продукти і послуги, які не суперечать їх переконанням і ідеалам. Окрім прагнення до підвищення якості життя, на споживчі звички також впливають бажання самоудосконалюватися і зростаюча повага до індивідуальної і групової ідентичності. Для 47% європейців і північноамериканців "бути чесним з самим собою" стало синонімом персонального успіху. «Для бізнесу завдання чітке: необхідно позначити групи та індивідуумів зі схожими цінностями і розробити для них пропозиції, що підкреслюють цю схожість. Іншими словами, нам потрібні такі продукти і послуги, які кожен клієнт зможе використати і пристосувати до своїх потреб, і з якими він себе асоціюватиме».

Простота і ефективність

Люди більше не хочуть ускладнювати собі життя або втрачати час. "Робити життя простіше" - це девіз 53% людей по всьому світу. Для бізнесу "простота" означає розвиток інтуїції і адаптивності. Це означає повернути ініціативу людям, споживачам. Це означає дати їм більше часу. Це означає понизити рівень стресу. "Бути простіше"! - це головний принцип, який визначає успішне сприйняття продуктів і послуг, навіть під час купівлі. Важливим інструментом, який допомагає робити життя простіше, є цифрові рішення. «Уміння робити просто і просування простоти як достоїнства може стати серйозною конкурентною перевагою для компанії».

ВИНАХОДИМО МОБІЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО

Світ швидко і радикально змінюється, тому автомобільна галузь повинна уважно відстежувати малопомітні сигнали і нові споживчі тенденції. Для Renault Group це завжди було очевидно. Компанія приділяє більше уваги, ніж коли-небудь, виявленню соціальних віянь, щоб адаптувати до них свої продукти.

Ерік розповідає: «Ми постійно оцінюємо вклад усіх бізнес-напрямів компанії у всьому світі, щоб не відставати від фундаментальних змін. Це означає постійне вдосконалення роботи як окремих людей, так і колективу з метою підвищення ефективності і стійкості бізнесу. Для цього ми пропонуємо рішення, що відповідають очікуванням клієнтів усіх наших брендів».

Департамент клієнтських комунікацій проводить корпоративні семінари, які йдуть на користь кожному бренду. Їх мета в тому, щоб на базі п'яти тенденцій сформулювати інноваційні пропозиції і спланувати конкретні дії, що відповідають очікуванням клієнтів, а також продовжувати винаходити рішення для мобільності майбутнього.

На цьому шляху можна зіткнутися із серйозними труднощами і безліччю невизначених факторів. Проте Renault Group не відмовляється від амбіцій стати "технологічною" компанією і диверсифікувати свої послуги в області мобільності, енергетики і обробки даних.

За даними: досліджень GfK - ROPER Consumer Life Barometer 2021 і IPSOS Trend Barometer 2020.