З огляду на те, що компанія Renault є європейським новатором і лідером в області електромобілів, вона покладається на силу своєї мережі дилерів-експертів. Для Валентина цей шлях почався 10 років тому. Він зробив свої перші кроки в Renault Retail Group (RRG) в дилерському центрі Renault Rive Droite в Парижі. Він вивчив усі тонкощі і незабаром став фахівцем з електромобілів. Зараз він застосовує свої таланти і поради на практиці в дилерському центрі Булонь-Біянкур, де на початку цього року він продав свій рекордний 400-й електромобіль!
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.
Валентин, продавець автомобілів, фахівець з електромобілів в дилерському центрі RRG Булон
Валентин зробив ставку на електромобілі близько 10 років тому і тепер є одним з багатьох експертів, які становлять силу мережі Renault. Зараз, як ніколи, він вважає електромобілі майбутнім автомобілебудування і має безліч аргументів, щоб довести свою точку зору!
"Справжня сила продажів електромобілів Renault полягає в
компетентності її мережі"
Передовий досвід
Інтерес Renault до електромобілів з'явився достатньо давно. Уже в 1937 році компанія Renault вивчала переваги електричних моделей, про що свідчать 35 "електричних" таксі Celtaquatre, створених для Всесвітньої виставки в Парижі.
У відповідь на проблеми забруднення навколишнього середовища, які вийшли на перший план у кінці 1960-х років і після нафтової кризи 1973 року, компанія Renault постійно прагнула інвестувати в розробку екологічно чистих автомобілів.
Ці зусилля принесли успіх у 2012 році з випуском Renault ZOE. Так як він був першим загальнодоступним компактним автомобілем, що має повністю електричне підключення, це був важливий етап для марки з діамантовим логотипом, оскільки вона побачила, як її амбіції розвиваються в справжню історію успіху.
Зараз Renault є провідною європейською маркою електромобілів і багато в чому зобов'язана своїм експертам з продажів. Завдяки їх навчанню і зразковому обслуговуванню клієнтів як під час, так і після продажу, Renault вдалося досягти і зберегти позицію провідного бренду електромобілів на всьому старому континенті. У 2020 році Renault продала в Європі більше 100 000 електромобілів!
Завдяки фахівцям з електромобілів майже в усіх своїх 3700 дилерських центрах по всій Франції, "Renault має цілий ряд електричних моделей, які подобаються клієнтам і цінуються ними, оскільки вони відповідають певним вимогам щодо дальності ходу, можливостей підключення та сталого екологічного розвитку", - підкреслює Валентин.
З пробігом згідно WLTP 395 км, безліччю підключених сервісів у додатку MY Renault і перероблених матеріалів, модель ZOE третього покоління, створена щоб задовольнити вас! Планування підзарядки в непіковий час, дистанційна активація охолодження і обігрів для оптимального комфорту, візуалізація в реальному часі доступних зарядних станцій в радіусі дії - це лише мала частина великого спектра функцій, які були продумані для полегшення життя клієнтів. Це саме те, що Валентин вміє просувати.
Сила відділів продажів Renault
Експерт в галузі електромобілів і пристрасний шанувальник своєї роботи, Валентин знає, про що говорить. "Renault витратила багато років на розвиток експертів в області електромобілів, і ми, торгові представники, можемо використовувати це в своїх інтересах. Ми вивчили електромобілі зсередини і ззовні, знаємо все про технічне обслуговування, різні типи зарядних пристроїв і зарядних станцій, де розташовані зарядні станції, і навіть більше. У нас є справжнє ноу-хау".
Головна сила Валентина, крім його теоретичного багажу, полягає в тому, що він також може поставити себе на місце своїх клієнтів і надати їм дійсно індивідуальний досвід.
"Ми запитуємо, де вони живуть, для чого вони будуть використовувати свій автомобіль, і з'ясовуємо їхні потреби. Потім ми допомагаємо їм протягом усієї подорожі в світ електромобілів: наприклад, доступні варіанти зарядки в районі, фінансова підтримка, переваги парковки для електромобілів. Ми знайомимо їх з усім світом електромобілів".
Прислухатися до потреб клієнтів і реагувати на них – це частина ДНК Renault. І до сих пір це дуже добре допомагає Валентину! У лютому цього року він продав свій 400-й електромобіль моделі ZOE, а до кінця року планує продати 500-й електромобіль. Валентин є рекордсменом Renault з продажів електромобілів.
З Twingo E-TECH Electric, що доповнює модельний ряд, і новим поколінням електромобілів, готових вийти на ринок в найближчому майбутньому, починаючи з Megane E-TECH Electriс, Renault явно має намір утримати свою позицію лідера з продажу електромобілів у Франції і в Європі. Ідеальний рецепт для Валентина, щоб продати свою 1000-ну модель значно раніше, ніж очікується!