Бренд Mobilize бере участь у технологічній конференції Vivatech: енергія та цифрові дані з

У рамках технологічної конференції Viva Technology бренд Mobilize здійснить глибокий екскурс у світ енергії і цифрових даних, що є двома ключовими елементами для полегшення і заохочення до переходу на більш раціональну, безпечнішу і доступнішу мобільність.

Mobilize

Viva Technology

  • Повний спектр рішень щодо зарядки вдома, на роботі і в дорозі, для приватних і професійних клієнтів, включаючи домовленості з компаніями IONITY і Sowee.
  • Інноваційні цифрові сервіси місцевих органів влади, такі як:
    • Рішення щодо оптимізації місць і кількості зарядних станцій, які потрібно встановити.
    • Вирішення питань з діагностики дорожнього покриття для ефективнішого керування ремонтними роботами.
    • Вирішення питань з покращення безпеки на дорогах.

Повний спектр рішень по заряджанню електромобілів.

Бренд Mobilize пропонує повний набір рішень для приватних користувачів, професійних водіїв і менеджерів автопарку, щодо можливості заряджання електромобілів вдома, на роботі або в дорозі. Зокрема:

  • Програми Mobilize Charge Pass і Business Pass надають приватним користувачам і професіоналам доступ до більш як 250,000 зарядних станцій у 25 європейських країнах, з підтримкою застосунком геолокалізації і оплати єдиною картою. Договір з європейським лідером IONITY надає доступ до терміналів швидкої зарядки за договірною ціною.
  • Зарядка вдома з Mobilize Smart Charge означає, що користувачі мають змогу заряджати свій електромобіль автоматично тоді, коли діють найнижчі ціни на електроенергію, що дозволяє заощадити до €130 щорічно[1]. У Франції бренд Mobilize має партнерські відносини з Sowee, дочірнє підприємство компанії EDF, щоб пропонувати вуглецево-нейтральні контракти на електроенергію задля оптимізації  заряджання електромобілів і одночасного заробляння балів (більш детально про це тут).

Бренд Mobilize також готує оптимізацію наступного покоління акумуляторів для електрокарів (V2G, концепція ‘Vehicle to Grid’). Батареї електромобілів будуть не лише використовуватися для зберігання електроенергії, але й для повернення її надлишку назад до мережі.

  • І на завершення, щодо батарей, бренд Mobilize дає акумуляторам друге життя в рамках рішень зберігання енергії, нещодавно розпочалося виробництво на ремонтному заводі Renault Group Refactory у місті Флінс (Франція).
 

[1] Цей підрахунок включає €95 економії на рахунку за електроенергію завдяки переходам між піковими/непіковими годинами і €35 балами через застосунок. Приклад рахується на основі заряджання авто вдома, у Франції, за умови пікового/непікового договору на електроенергію, повного використання сервісу Mobilize smart charge у непікові години і за річного споживання у 2,500кВт/год.

Alt Image C29

Інформація на службі людей і громад

Бренд Mobilize займається розробкою інформаційних сервісів для своїх клієнтів. За згоди водіїв залучаються дані з під’єднаних авто стосовно інформації по інфраструктурі і партнерам. Потім ці дані використовуються трьома сервісами:

  • ‘Smart EV Charging Places’ здійснює аналіз місцевості з метою запропонувати оптимальну стратегію з вибору зарядних станцій, зважаючи на водійські звички та стиль користувачів електрокарів. Сервіс також визначає брак державних або напівдержавних, непрацюючих чи пошкоджених зарядних станцій. Таким чином Mobilize підтримує екологічний перехід шляхом вжиття заходів з електрифікації, допомагаючи місцевим органам влади.
  • ‘Smart Road Monitoring’ сервіс з діагностики стану доріг, що дозволяє краще здійснювати управління (проводити оптимізацію і профілактику) будь-яких необхідних дорожніх робіт. Він об’єднує дані та знімки, зібрані високоефективним сенсором – розробленим та запатентованим компанією Renault Group – що виявляє дефекти дороги, а також камерою, що порівнює візуальні дані з дефектами визначеними сенсором. Класифікація допомагає визначити першочерговість необхідних ремонтних робіт і скласти кошторис. Для місцевих органів влади це означає зменшення витрат на обслуговування, також зниження шумового забруднення викидів CO2.
  • ‘Safety Road’ by Mobilize використовується для визначення потенційно небезпечних ділянок на заданій ділянці дороги і допомагає місцевим органам влади визначитися з необхідністю проведення відповідних ремонтних робіт. Дані із під’єднаних транспортних засобів використовуються для виявлення небезпечних чи ризикованих водійських маневрів. Така інформація наноситься на карту відповідної місцевості, вказуючи на точні місця, де необачне водіння може бути небезпечним. Сервіс "Safety Road" (Безпечна дорога) також допомагає місцевій владі майже миттєво оцінити вплив покращень, здійснених завдяки аналізу змін стилю керування водія.  

Бренд Mobilize також співпрацює з відкритою екосистемою Software République (члени та стартапи), виступ яких також очікується під час конференції.

Про Mobilize

Mobilize – це бренд компанії Renault Group, що займається новими видами мобільності, пропонує широкий спектр автомобільних сервісів через комплексну технологічну платформу: фінансування, страхування, оплата, енергія, технічне обслуговування і відновлення. Створений навколо відкритих екосистем, бренд Mobilize стимулює перехід на використання раціональних джерел енергії, що підтверджує ціль компанії Renault Group досягти вуглецевої нейтральності у Європі до 2040 року і посилити зростання у рамках економіки замкненого циклу.