Бренд Renault

Найпродаваніший французький бренд у світі, у 2024 році, Renault зафіксував 1 577 351 продаж (PC+LCV) і продовжує зростати (+1,8% порівняно з 2023 роком).

У Європі

Renault зріс на 3,3% на ринку, що збільшився на 1,7%, досягнувши 1 009 672 проданих автомобілів, завдяки Франції (+0,4%), Іспанії (+10,8%), Великій Британії (+21,4%) та Італії (+6,7%). Бренд продовжує свою стратегію, орієнтуючись з одного боку на визнану гібридну пропозицію (40% продажів від автомобілів з ДВЗ), а з іншого боку — на 100% електричну пропозицію, що отримала дві нагороди "Автомобіль року" (Scenic E-Tech Electric, COTY 2024, і Renault 5 E-Tech Electric, COTY 2025, найпродаваніший електричний автомобіль у Франції в листопаді та грудні).
У сегменті легких комерційних автомобілів бренд є лідером1 в Європі з 310 458 реєстраціями (+4,6% порівняно з 2023 роком).

За межами Європи

Renault зафіксував зростання на ринках, де були запущені нові моделі. Завдяки Kardian бренд збільшив продажі на 10,3% у Бразилії та на 7,2% в Марокко. Grand Koleos, перший автомобіль нової організації Renault Korea, забезпечив зростання на 80,6% у Південній Кореї.
Слідуючи своїй ціннісно орієнтованій стратегії, Renault продовжив наступ у сегментах C і вище, запустивши Scenic E-Tech Electric, Symbioz та Rafale. Більше того, продажі роздрібним клієнтам склали більше половини продажів бренду.
У 2025 році Renault продовжить свій електрифікаційний наступ з комерційним запуском Renault 4 E-Tech Electric і розширенням Renault 5 E-Tech Electric на різних ринках, підкріпленим новою версією з батареєю на 40 КВт·год.

Бренд Dacia

Бренд Dacia зафіксував 676 340 продажів по всьому світу у 2024 році (+2,7% порівняно з 2023 роком) і досяг рекордних часток ринку, особливо в Італії (+13,1%), Марокко (+16,3%), Іспанії (+12,4%), Бельгії та Люксембурзі (+15,4%). Цей результат зумовлений сильною продуктовою стратегією, базованою на чотирьох ключових моделях: Sandero, Duster, Jogger та Spring. Цей тренд продовжиться й у 2025 році з випуском моделі Bigster, для якої відкрито замовлення на початку січня, а в дилерських центрах вона з'явиться навесні 2025 року. Dacia також зміцнила свої позиції серед брендів, що продаються найбільше роздрібним клієнтам, що є її основною цільовою аудиторією. Dacia Sandero, знову з 2017 року, є найпродаванішим автомобілем серед приватних клієнтів, а також, у 2024 році, найпродаванішим автомобілем серед усіх каналів продажу.
У 2025 році бренд має намір продовжити свою стратегію, орієнтуючись на основні потреби, розширюючи свою присутність у сегменті C з моделлю Bigster та фокусуючись на електрифікації з трьома моделями з гібридними силовими установками (Jogger, Duster та Bigster).

Бренд Alpine

Вже четвертий рік поспіль Alpine фіксує зростання своїх продажів (+5,9% порівняно з 2023 роком) з 4 585 проданими автомобілями. Італія (+37,5%), Велика Британія (+24,9%), Іспанія (+19,3%) та Німеччина (+10,6%) стали основними ринками, що сприяли зростанню бренду. 2024 рік став переломним, оскільки розпочався електричний наступ Alpine з моделі A290 — його першого повністю електричного спортивного хетчбека, який також отримав нагороду "Автомобіль року 2025".
У 2025 році бренд додасть до свого Dream Garage модель A390 — повністю електричний спортивний фастбек, і продовжить міжнародну експансію, зокрема в Ірландії та країнах Північної Європи (Норвегія, Фінляндія та Данія).

Бренд Dacia
Бренд Alpine
Бренд Mobilize