Міжнародний стратегічний план 2027
25 жовтня 2023 року бренд Renault презентував свій "Міжнародний стратегічний план 2027" в рамках "Renaulution"
8 нових моделей
За межами Європи Renault має намір продавати один автомобіль з трьох в електричній або гібридній версії до 2027 року.
Цей продуктовий наступ буде досягнутий за допомогою двох платформ, що створюють цінність для клієнтів, і це дозволить бренду бути більш конкурентоспроможним:
- Нова модульна платформа Групи Renault, яка є надгнучкою та мультиенергетичною, призначена для чотирьох різних регіонів: Латинська Америка, Північна Африка, Туреччина та Індія;
- Платформа компактної модульної архітектури (CMA), призначена для сегментів D та E, що базується в Південній Кореї у партнерстві з Geely.
Бренд Renault має на меті подвоїти чистий дохід на одиницю продукції, проданої за межами Європи, до 2027 року порівняно з 2019 роком.
Концепт Renault Niagara
ідеально втілює сучасний дух бренду на міжнародних ринках. Він анонсує наступне покоління моделей Renault, які будуть представлені за межами Європи в період до 2027 року. Усі вони матимуть ДНК Renault, але при цьому відповідатимуть потребам місцевих клієнтів.
Kardian
Перша з восьми серійних моделей, яка була представлені світу в рамках міжнародного стратегічного плану. В Україні такою моделлю став новий Duster. Його продажі стартували 15 січня 2025 року. Вихід Renault Kardian на український ринок теж запланований на весну 2025 року.